Pages

Wednesday, April 6, 2011

nape die x memahamiku...

Hmm...this week was the worst week of all. tempat keje xsebest dulu da.semakin ramai org yg kusangka my friend sebenarnye xikhlas pun dgn aku. kehidupanku dgn makanan pun xtak sesedap dulu. mulut rase tawar walaupun perutku lapa sesgt. despite it, i have to take pills..yurkssss..life as wifey n mommy rase mcm hambar je. mayb sebab BUBU jauh dan tidak memahami diriku as new mommy. as u all know dlm previously, mmg aku ade cite yg aku ni pengentut tegar. agaknya pembawakan budak kot aku jadi gini. mayb aku terkenan dgn BUBU yg dulu aku xboleh blah dgn habit die yg suke kentut. dh tu tuhan nk balas..terkena la kat aku. tp jgn la hina n tuduh aku mcm aku ni sj je kentut2. ingt aku suke ke. aku serabut la dgn perut byk angin ni. tlg la. ntahla...BUBU dh buat aku terasa sgt. biar la kalo btul baby ni kuat kentut mcm aku sbbnye satu je sbb die baby aku..

p/s: mommy syg baby tau

No comments:

Post a Comment