Pages

Tuesday, August 23, 2011

NAMA OH NAMA

bcakap tentang nama baby..aku mmg dh lama simpan nama ni..aku tpaut dgn nama ni sejak aku tengok siri cite pasal budak2 kolej tu..apekemende nama cite tu..dunia baru kalau xsilap aku la..khatijah tan panggil anak die piere andre tu..muhammad hadif..siap eja dlm bahasa jawi lagi..ahaks..sejak tu la aku mmg bniat nk letak nama anak aku 'muhammad hadif bin mohd mustakim' if my baby boy la..harap2 nama ni sesuai dgn dirinya bila die lahir nanti..another choice is 'aqil hadif' tapi aku mmg nk ambil berkat nama rasullah s.a.w junjungan nabi kita, so i stick to my 1st choice..xsabar rasenye nk tatap muke comel muhammad hadif ku..semoga dia mewarisi muka n sifat papanya..sbb papanya dh pesan awal2 kalau hadif nakal, maknenye hadif ikut mama..hehe.  xpela hadif, mama xkesah hadif nakal pun asalkan hadif sihat, cukup sempurna dan selamat lahir utk papa n mama ye.
p/s: cepatla lahir sbb mama dh xlarat nk bawa hadif jalan2 dlm perut. nk bawa hadif jalan kt luar perut plak..hehe

No comments:

Post a Comment